22409
Book
In basket
Książka jest poświęcona problematyce efektywności pracy terapeutycznej w zakresie czytania i pisania u dzieci prowadzonej w zespołach korekcyjno-kompensacyjnych i klasach terapeutycznych. Pokazuje nauczycielom drogę do efektywniejszych działań w zakresie niwelowania specyficznych trudności, jakie mają dzieci w opanowaniu umiejętności czytania i pisania. Są to umiejętności niezwykle ważne dla dziecka, gdyż w znacznym stopniu warunkują jego dalszy rozwój intelektualny i osiąganie dalszego sukcesu w szkole.
Media files:
Availability:
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13783.IV.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr. s. 167-182.
Language note
Streszcz. ang.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again