22427
Book
In basket
Monografia jest próbą interdyscyplinarnego podejścia do problematyki promocji i reklamy we współczesnym świecie, ze szczególnym odniesieniem do zachodnich warunków kulturowych oraz społeczeństw państw wysokorozwiniętych i rozwijających się. Dominującymi perspektywami spojrzenia na promocję i reklamę w prezentowanej publikacji są perspektywy - politologiczna, psychologiczna i socjologiczna, aczkolwiek w pracy znalazły się także opracowania przygotowane na gruncie filozofii czy lingwistyki. Współautorzy monografii starali się ukazać najważniejsze sposoby wykorzystania promocji i reklamy we spółczesnych społeczeństwach postindustrialnych, funkcjonujących w warunkach informatyzacji, globalizacji, a także wszechobecnego konsumpcjonizmu.
Media files:
Availability:
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12733.IX.17 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13772.IX.17 [Czytelnia C] (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr. przy pracach.
Language note
Tekst częśc. ang. Streszcz. ang. przy pracach.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again