22063
Książka
W koszyku
Książka koncentruje się na zjawsiku wiejskiego produktu turystycznego. Składa się z dwóch częśći: pierwszą tworzą artykuły naukowe poświęcone analizie poduktowego podejścia w turystyce wiejskiej, druga to komunikaty o zróżnicowanej tematyce, w większości dotyczącej także produktu turystycznego. Publikacja podejmuje również termat roli Internetu w marketingu wiejskiego produktu turystycznego oraz przedstawia informacje dotyczące międzynarodowych targów AGROTRAVEL.
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13403.XX.1.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. przy pracach.
Uwaga dotycząca języka
Streszcz. ang. przy niektórych pracach.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej