22409
Book
In basket
Autor książki przedstawia podstawowe typy oraz szczegółowe rodzaje efektów uzyskiwanych za pomocą reklamy. Najwięcej miejsca poświęca efektom komunikacyjnym, opisując liczne modelowe ujęcia ich powstawania. Zagadnienia te umieszcza w kontekście procesów zarządczych związanych z reklamą, omawiając etap wyznaczania celów w procesie planowania reklamy oraz założenia i przebieg procesu pomiaru wyników inwestycji reklamowych. Podręcznik powstał w oparciu o monografię "Efekty reklamy w systemie komunikacji marketingowej" tego samego autora.
Media files:
Availability:
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12138.IX.17 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13258.IX.17 [Czytelnia C] (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr. s. 161-163.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again