21980
Book
In basket
E-konsument na rynku usług / Tomasz Szopiński. - Warszawa : CeDeWu, 2012. - 191, [2] s. : il. ; 24 cm.
Usługi elektroniczne (e-usługi) odgrywają coraz większą rolę w rozwoju sektora usług i w zaspokajaniu potrzeb konsumentów i przedsiębiorstw. Przedmiotem pracy są następujące usługi: e-administracja, e-bankowość, e-handel, e-kultura, e-edukacja, e-turystyka, e-ubezpieczenia, e-zdrowie. Główny nurt rozważań koncentruje się na identyfikacji zakresu korzystania z usług elektronicznych przez e-konsumentów oraz czynników warunkujących ich konsumpcję. Ważnym czynnikiem wpływającym na zachowania polskich konsumentów korzystających z e-usług okazał się poziom ich świadomości konsumenckiej. Istnieje konieczność edukacji konsumenckiej oraz ujednolicenie prawa dotyczącego sprzedaży towarów i usług świadczonych na odległość na poziomie transgranicznym oraz transkontynentalnym.
Media files:
Availability:
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12079.IX.16.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13188.IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Notes:
General note
Aneks.
Bibliography, etc. note
Bibliogr. s.169-184.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again