21979
Book
In basket
(Acta Universitatis Wratislaviensis, ISSN 0239-6661 ; no 3396)
"Ideą niniejszej książki jest odniesienie się do etyki public relations w kontekście etyki profesjonalnej. Punktem wyjścia jest próba rekonstrukcji ram teoretycznych, norm, wartości i regulacji funkcjonujących w ramach systemu samoregulacji branży. Najistotniejsza jest jednak praktyka społeczna związana z etycznymi regulacjami branży. Kolejne rozdziały poświęcone są dziennikarstwu i reklamie, jako uzupełnieniu refleksji na temat etyki PR." (ze Wstępu)
Media files:
Availability:
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13191.II.2 [Czytelnia A] (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr. s. 158-161.
Language note
Streszcz. ang.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again