22409
Book
In basket
A study on food brand / Joanna Szwacka-Mokrzycka. - Warszawa : Wydawnictwo SGGW, 2011. - 122, [1] s. : il. ; 24 cm.
Celem publikacji jest przedstawienie problemów marki żywności w jej otoczeniu rynkowym. Tematyka książki obejmuje podstawowe pojęcia związane z marką żywności, instrumenty budowania wizerunku i strategii marki, fazy jej rozwoju oraz zagadnienie badania poziomu nasycenia rynku. Prezentuje wyniki badań dotyczących zapotrzebowania na żywność pod względem ekonomicznym, socjologicznym i psychologicznym.
Availability:
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.12069 [Magazyn 1], P.12070 [Magazyn 1] (2 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr. s. 115-116.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again