22409
Książka
W koszyku
W monografii Czytelnik znajdzie zarówno rozważania teoretyczne, jak i wyniki badań naukowych dotyczących problematyki pamięci u dzieci z łączną diagnozą dysleksji i ADHD. Książka obejmuje szerokie spektrum zagadnień zaliczanych do tematyki z zakresu psychologii i neuropsychologii rozwoju. W części pierwszej zaprezentowano współczesne poglądy teoretyczne dotyczące specyfiki podwójnej diagnozy zaburzeń rozwoju u dzieci, jakimi są dysleksja i ADHD oraz ogólne modele współwystępowania zaburzeń. W części drugiej zaprezentowano badania własne Autorki dotyczące deficytów pamięci. Monografię zamyka podsumowanie wyników badań.
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12888.IV.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 263-303.
Uwaga dotycząca języka
Streszcz. w jęz. ang.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej