22409
Book
In basket
W monografii Czytelnik znajdzie zarówno rozważania teoretyczne, jak i wyniki badań naukowych dotyczących problematyki pamięci u dzieci z łączną diagnozą dysleksji i ADHD. Książka obejmuje szerokie spektrum zagadnień zaliczanych do tematyki z zakresu psychologii i neuropsychologii rozwoju. W części pierwszej zaprezentowano współczesne poglądy teoretyczne dotyczące specyfiki podwójnej diagnozy zaburzeń rozwoju u dzieci, jakimi są dysleksja i ADHD oraz ogólne modele współwystępowania zaburzeń. W części drugiej zaprezentowano badania własne Autorki dotyczące deficytów pamięci. Monografię zamyka podsumowanie wyników badań.
Media files:
Availability:
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12888.IV.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr. s. 263-303.
Language note
Streszcz. w jęz. ang.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again