22009
Book
In basket
(Marketing bez Tajemnic)
Autorzy w swojej książce prezentują spojrzenie na wykorzystanie reklamy w firmie odmienne od większości ujęć prezentowanych w polskojęzycznych publikacjach. Nie koncentrują się na aspektach kreacji reklam, ale na opracowaniu strategii reklamy i jej dopasowaniu do celów firmy, aby osiągnąć konkretne i wymierne cele biznesowe. Książka wyjaśnia, jak zaplanować kampanię reklamową oraz przybliża sposoby określania adresatów, celów i treści reklamy. Omawia również, w jaki sposób ustalić zakres wykorzystania mediów w kampanii reklamowej i jakie to mają być media. Poradnik prezentuje także różnice kulturowe w komunikacji werbalnej i niewerbalnej oraz przedstawia metody mierzenia skuteczności reklamy.
Media files:
Availability:
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11398.IX.17 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12597.IX.17 [Czytelnia C] (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr. s. 153-154.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again