22409
Book
In basket
W niniejszej publikacji zostały zebrane referaty omawiające m.in. zagadnienia turystyki wiejskiej jako szansy rozwoju wsi, źródła finansowania rozwoju usług związanych z pobytem turystów na wsi, doskonalenie produktów turystyki wiejskiej, nowoczesne technologie informacji i dystrybucji w turystyce wiejskiej, prawne aspekty tworzenia i sprzedaży produktów turystycznych, współpracy w dziedzinie turystyki wiejskiej i agroturystyki. Książka prezentuje również trzy skomercjalizowane produkty turystyki wiejskiej: "Krainę Żubra", "Małopolską Wieś Pachnącą Ziołami" i Muzeum Narodowe Rolnictwa i Przemysłu Rolno-Spożywczego w Szreniawie. Część druga prezentuje próby i sposoby komercjalizacji turystyki w regionie świętokrzyskim, kształtowanie wizerunku gospodarstwa za pomocą narzędzi promocji, wykorzystanie walorów przyrodniczych i kulturowych oraz pomoc otoczenia biznesu.
Media files:
Availability:
Biblioteka Główna. Czytelnie
All copies are currently unavailable
Notes:
General note
Materiały z konf., 9-11 kwietnia 2010 r., Kielce.
Bibliography, etc. note
Bibliogr. przy większości ref.
Funding information note
Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: Europa inwestująca w obszary wiejskie. Projekt współfinansowany ze środków UE w ramach Pomocy Technicznej Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 oraz ze środków Ministerstwa Sportu i Turystyki.
Language note
Streszcz. ang. przy większości ref.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again