22409
Książka
W koszyku
W niniejszej publikacji zostały zebrane referaty omawiające m.in. zagadnienia turystyki wiejskiej jako szansy rozwoju wsi, źródła finansowania rozwoju usług związanych z pobytem turystów na wsi, doskonalenie produktów turystyki wiejskiej, nowoczesne technologie informacji i dystrybucji w turystyce wiejskiej, prawne aspekty tworzenia i sprzedaży produktów turystycznych, współpracy w dziedzinie turystyki wiejskiej i agroturystyki. Książka prezentuje również trzy skomercjalizowane produkty turystyki wiejskiej: "Krainę Żubra", "Małopolską Wieś Pachnącą Ziołami" i Muzeum Narodowe Rolnictwa i Przemysłu Rolno-Spożywczego w Szreniawie. Część druga prezentuje próby i sposoby komercjalizacji turystyki w regionie świętokrzyskim, kształtowanie wizerunku gospodarstwa za pomocą narzędzi promocji, wykorzystanie walorów przyrodniczych i kulturowych oraz pomoc otoczenia biznesu.
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Materiały z konf., 9-11 kwietnia 2010 r., Kielce.
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. przy większości ref.
Uwaga dotycząca finansowania
Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: Europa inwestująca w obszary wiejskie. Projekt współfinansowany ze środków UE w ramach Pomocy Technicznej Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 oraz ze środków Ministerstwa Sportu i Turystyki.
Uwaga dotycząca języka
Streszcz. ang. przy większości ref.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej