22415
Book
In basket
(Technik Hotelarstwa)
W podręczniku scharakteryzowano rynek usług hotelarskich. Wyjaśniono i omówiono m.in.: podstawowe pojęcia z dziedziny marketingu, takie jak: rynek, produkt, cena, dystrybucja, promocja. Zaprezentowano badania marketingowe, zarządzanie i planowanie, oraz mierniki stosowane w działalności hotelarskiej. Prezentowane zagadnienia zilustrowano licznymi przykładami i ćwiczeniami.
Media files:
Availability:
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.9209.XX.8 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10935.XX.8 [Czytelnia B], 10936.XX.8 [Czytelnia B] (2 egz.)
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again