22409
Book
In basket
(Edukacja medialna)
W książce ?Polityka medialne a media elektroniczne? Karol Jakubowicz dokonuje gruntowego przeglądu celów, form i metod projektowania i realizowania polityki medialnej w dziedzinie mediów elektronicznych, poczynając od radia, a na najnowszych technologiach cyfrowych kończąc. Jego zdaniem zdolność stworzenia i realizacji wszechstronnej i długofalowej polityki medialnej służącej interesowi publicznemu, niepodporządkowanej jedynie celom aktualnej ekipy rządowej, można uznać za jedno z kryteriów rozwoju i konsolidacji demokracji. Książka wypełnia lukę w naszej wiedzy na ten temat, dostarcza narzędzi do formułowania takiej właśnie polityki medialnej.
Media files:
Availability:
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10242.VI.11 [Czytelnia A] (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr. s. 240-276. Indeks.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again