22409
Book
In basket
(Onepress Exclusive)
Książka opisuje szczegółowo wszystkie zagadnienia związane z kampaniami reklamowymi. Dowiesz się z niej, jakie miejsce w działaniach marketingowych zajmuje reklama oraz jak wpływa na postrzeganie firmy i jej produktów. Poznasz różne rodzaje przekazu reklamowego i nauczysz się dobierać odpowiednią formę reklamy do promowanych towarów lub usług. W książce znajdziesz również praktyczne porady dotyczące przygotowywania schematu identyfikacji wizualnej firmy i materiałów promocyjnych oraz planowania skutecznych kampanii reklamowych z wykorzystaniem różnych mediów.
Media files:
Availability:
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.8524 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 9947.IX.17 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 9946.IX.17 [Czytelnia C] (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr. s. 163-166. Indeks.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again