21982
Książka
W koszyku
Publikacja ta ma na celu przedstawienie założeń rodzimej polityki konsumenckiej oraz charakterystykę przyjętych w naszym kraju rozwiązań instytucjonalnych i legislacyjnych. Na treść książki składają się jednak nie tylko rozważania nad uwarunkowaniami realizowanej w Polsce polityki konsumenckiej, jej przesłankami i modelami. Szczególny atut opracowania stanowi dogłębna (w większości poparta wynikami własnych badań empirycznych) analiza rozwiązań legislacyjnych na rynkach obciążonych zwiększonym ryzykiem konsumenckim (rynek usług finansowych, handel elektroniczny, rynek usług telekomunikacyjnych i pocztowych)
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8341.IX.16.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9708.IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Na s. red. błędny 10-cyfrowy ISBN.
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 260-268.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej