22409
Book
In basket
Temat reklamy wydaje się nierozłącznie związany z wiedzą tajemną i nie dającymi się ze sobą pogodzić poglądami. Jako konsumenci z reguły uważamy, że na nas osobiście reklama nie wpływa. Mimo to tworzone są nowe reklamy. A więc cos działać musi - ale na kogo i w jaki dokładnie sposób? Na to pytanie odpowiadają: Max Sutherland - profesor psychologii, specjalista w dziedzinie badań rynkowych i zachowań konsumenckich oraz Alice K. Sylvester - wybitny analityk w dziedzinie reklamy.
Media files:
Availability:
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.8316 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 9968.IX.16.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 9686.IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Notes:
General note
Tyt. oryg.: "Advertising and the mind of the consumer : what works, what doesn't, and why" 2000.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again