22409
Book
In basket
Problem tej pracy został sformułowany w postaci pytania: Czy młodzi ludzie opuszczający szkoły i wchodzący na rynek pracy w różny sposób rozumieją swoją sytuację wejścia na rynek pracy i różnie ją przeżywają, ponieważ różnią się między sobą pod względem struktur poznawczych kluczowych pojęć odnoszących się do rynku pracy? Czy posiadane przez nich struktury poznawcze pozwalają im skutecznie opracować informacje napływające z otoczenia i mieć kontrolę poznawczą nad przechodzeniem z systemu edukacji na rynek pracy?
Media files:
Availability:
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.8226.VII.3 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 9572.VII.3 [Czytelnia A], 9573.VII.3 [Czytelnia A] (2 egz.)
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again