22063
Książka
W koszyku
Problem tej pracy został sformułowany w postaci pytania: Czy młodzi ludzie opuszczający szkoły i wchodzący na rynek pracy w różny sposób rozumieją swoją sytuację wejścia na rynek pracy i różnie ją przeżywają, ponieważ różnią się między sobą pod względem struktur poznawczych kluczowych pojęć odnoszących się do rynku pracy? Czy posiadane przez nich struktury poznawcze pozwalają im skutecznie opracować informacje napływające z otoczenia i mieć kontrolę poznawczą nad przechodzeniem z systemu edukacji na rynek pracy?
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8226.VII.3 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9572.VII.3 [Czytelnia A], 9573.VII.3 [Czytelnia A] (2 egz.)
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej