21979
Książka
W koszyku
We współczesnej gospodarce podstawowym celem działalności organizacji, uwzględniającym zarówno korzyści właścicieli, jak również innych interesariuszy, jest maksymalizacja jej wartości w długim okresie Decyduje to o randze zarządzania wartością, jako procesu kluczowego dla przetrwania i rozwoju organizacji. Zarządzanie wartością organizacji zyskuje nowy wymiar w dobie globalizacji poprzez przenikanie różnorodnych rozwiązań m. in. w międzynarodowych przedsiębiorstwach o odmiennych kulturach organizacyjnych, działających w różnych krajach.
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9260.VIII.4.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej