21992
Książka
W koszyku
Na sumę tego, co ma do zaoferowania pozycja (Kon)teksty kultury medialnej czytelnikom składają się informacje o stanie badań tak socjologicznych, jak medio- i kulturoznawczych, w tym prezentacja koncepcji mało w Polsce znanych. Są tu też liczne wskazówki metodologiczne, informacje o nowych zjawiskach, które pojawiły się w kulturze w wyniku upowszechnienia się dostępu do internetu, informacje historyczne i rozważania z zakresu etyki. Niebagatelną część tomu stanowią analizy i interpretacje nowych sposobów porozumiewania się i uprawiania twórczości. Część z nich może prowokować do niezgody i dyskusji, ale w wypadku rozpoznawania nowych zjawisk i wypracowywania metod ich badania jest to zjawisko nie tylko nieuniknione, ale i konieczne.
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7988.VI.11 [Czytelnia A] (1 egz.)
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej