22409
Książka
W koszyku
"The New Media Theory Reader" brings together key readings on new media – what it is, where it came from, how it affects our lives, and how it is managed. Using work from media studies, cultural history and cultural studies, economics, law, and politics, the essays encourage readers to pay close attention to the ‘new’ in new media, as well as considering it as a historical phenomenon. The Reader features a general introduction as well as an editors’ introduction to each thematic section, and a useful summary of each reading.
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.6863 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 7662.XXIV.5 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7661.XXIV.5 [Czytelnia A] (1 egz.)
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej