22409
Book
In basket
Książka jest próbą odpowiedzi na wiele pytań. Tekst autorów mają charakter prac opartych na badaniach własnych, studiów teoretycznych oraz opracowań problemowych. Wyodrębniono trzy części, które dotyczą: multimediów w kontekście wartosci poznawczych, wychowawczych i zagrożeń, reklamy telewizyjnej w życiu dziecka i edukacji medialnej.
Media files:
Availability:
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.5853.VI.11 [Magazyn 1], P.5852.VI.11 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 7242.VI.11 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 7241.VI.11 [Czytelnia A] (1 egz.)
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again