22409
Book
In basket
Sposób sprzedawania i kupowania towarów zmienia się na naszych oczach jak sugeruje Autor rewolucyjnie. Handel elektroniczny przestał być jedynie maskotką działów marketingów, ale stał się szansą osiągnięcia sukcesu dla wielu przedsiębiorstw. Książka jest swoistym rozkładem jazdy oraz mapą drogową potrzebną do odnalezienia się w nowej rzeczywistości i osiągnięcia sukcesu. Został w niej przedstawiony wpływ dokonującej się rewolucji zakupów na sprzedawców (handel detaliczny) i producentów, oraz omówione opcje strategiczne, jakie powinni oni zastosować, jeżeli zdecydują się na elektroniczne zakupy.
Media files:
Availability:
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.5621 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 7102.IX.12 [Czytelnia C] (1 egz.)
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again