21992
Book
In basket
Książka to kompendium wiedzy o marketingu w hotelarstwie. Wielkim atutem tej książki jest jej walor praktyczny. Autor jest bowiem praktykiem, aktywnym zawodowo hotelarzem z bogatym doświadczeniem. To dlatego wiele treści teoretycznych jest wspartych przykładami z życia krajowych i zagranicznych hoteli, moteli i pensjonatów. Przykłady te pomagają zrozumieć prezentowane treści i czynią naukę łatwiejszą. Książka jest adresowana do osób, które chcą praktycznie poznać szeroko rozumiane zagadnienia związane ze skutecznym, współczesnym marketingiem usług hotelarskich. Zadaniem podręcznika jest wprowadzić czytelnika w podstawy i specyfikę marketingu obiektów hotelarskich oraz pokazać i przybliżyć zagadnienia ważne marketingowo takie jak: jakość, gościnność czy komunikacja. Co ważne, podręcznik uwzględnia minimum programowe dla nauczania zawodu technik hotelarstwa.
Media files:
Availability:
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.5431 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 6754.XX.8 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 6753.XX.8 [Czytelnia B] (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr. s. 383-384.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again