22409
Książka
W koszyku
Komunikacja społeczna leży w polu zainteresowań wszystkich dyscyplin humanistycznych. Kultura bowiem istnieje tylko dzięki porozumiewaniu się. Kultura jest komunikacją - jak powiedział Edward T. Hall. W perspektywie socjologicznej mieszczą się takie zagadnienia, jak: wzajemne powiązania między komunikowaniem, jego formami i treściami oraz stosunkami społecznymi, społeczne konsekwencje procesów komunikowania, społeczne uwarunkowania skuteczności perswazyjnej przekazów medialnych, wychowawcza i socjalizacyjna funkcja mediów, reklama jako specyficzna forma przekazu medialnego. Książka skierowana jest do wszystkich, którzy interesują się zjawiskami związanymi z tą dziedziną społeczną. Dla studentów może stanowić wprowadzenie i zachętę do pogłębiania studiów.
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5285.VI.11 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6568.VI.11 [Czytelnia A], 6569.VI.11 [Czytelnia A] (2 egz.)
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej