22409
Książka
W koszyku
Autorka przedstawia własną koncepcję teoretyczną psychologii wychowania, odwołując się do psychologii rozwoju człowieka i psychologii humanistycznej. Jej zdaniem - jeżeli dziecko nie może sprostać stawianym wymaganiom – potrzebne jest wspomaganie rozwoju poprzedzone wnikliwą diagnozą psychologiczną i w tym właśnie upatruje rolę psychologa wychowania.
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5153 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5084.III.4 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6191.III.4 [Czytelnia B], 6283.III.4 [Czytelnia B] (2 egz.)
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej