22409
Book
In basket
Autorka przedstawia własną koncepcję teoretyczną psychologii wychowania, odwołując się do psychologii rozwoju człowieka i psychologii humanistycznej. Jej zdaniem - jeżeli dziecko nie może sprostać stawianym wymaganiom – potrzebne jest wspomaganie rozwoju poprzedzone wnikliwą diagnozą psychologiczną i w tym właśnie upatruje rolę psychologa wychowania.
Media files:
Availability:
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.5153 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.5084.III.4 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 6191.III.4 [Czytelnia B], 6283.III.4 [Czytelnia B] (2 egz.)
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again