22415
Book
In basket
(Biblioteka Businessman Magazine)
Konflikty są obecne w każdej firmie. Ich przyczyny mogą być rozmaite, takie jak publiczna krytyka, nadużycie władzy, odmowa współpracy czy usilne dążenie do zbytniej bliskości. Również cechy jednostki, takie jak styl kierowania, płeć, wiek czy osobowość, wpływają na kształt relacji w środowisku zawodowym. Czytelnik znajdzie tu ciekawe przykłady ćwiczeń oraz opisy praktycznych sposobów nawiązywania zdrowych relacji z przełożonymi, współpracownikami i klientami. Dzięki temu może nauczyć się przeciwdziałać sytuacjom konfliktowym.
Media files:
Availability:
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. P.4745.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Notes:
General note
Egzemplarz dostĘpny jedynie z magazynem "Businessman Magazine".
Tyt. oryg.: Interpersonal conflicts at work, 1993.
Bibliography, etc. note
bIBLIOGR.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again