22409
Książka
W koszyku
(Biblioteka Businessman Magazine)
Konflikty są obecne w każdej firmie. Ich przyczyny mogą być rozmaite, takie jak publiczna krytyka, nadużycie władzy, odmowa współpracy czy usilne dążenie do zbytniej bliskości. Również cechy jednostki, takie jak styl kierowania, płeć, wiek czy osobowość, wpływają na kształt relacji w środowisku zawodowym. Czytelnik znajdzie tu ciekawe przykłady ćwiczeń oraz opisy praktycznych sposobów nawiązywania zdrowych relacji z przełożonymi, współpracownikami i klientami. Dzięki temu może nauczyć się przeciwdziałać sytuacjom konfliktowym.
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.4745.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Egzemplarz dostĘpny jedynie z magazynem "Businessman Magazine".
Tyt. oryg.: Interpersonal conflicts at work, 1993.
Uwaga dotycząca bibliografii
bIBLIOGR.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej