22415
Książka
W koszyku
Nowoczesny podręcznik metodologii badań społecznych, obejmujący całość podstawowej wiedzy metodologicznej. Książka jest niezbędna na zajęciach z metodologii badań i nauk społecznych, krok po kroku pokazuje, jak przygotować i prowadzić badania społeczne, wprowadza w teorię i paradygmaty badań społecznych a także szczegółowo omawia strukturę procesu badawczego, typy obserwacji i sposoby analizy danych. Przeznaczona jest dla studentów socjologii, nauk społecznych, nauk politycznych oraz dziennikarstwa. Skorzystają z niego też osoby zajmujące się badaniem rynku, opinii publicznej, marketingiem, analizą informacji i reklamą.
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.4287.V.9 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.4288.V.9 [Czytelnia B], P.4289.V.9 [Czytelnia B] (2 egz.)
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej