22409
Book
In basket
Nowoczesny podręcznik metodologii badań społecznych, obejmujący całość podstawowej wiedzy metodologicznej. Książka jest niezbędna na zajęciach z metodologii badań i nauk społecznych, krok po kroku pokazuje, jak przygotować i prowadzić badania społeczne, wprowadza w teorię i paradygmaty badań społecznych a także szczegółowo omawia strukturę procesu badawczego, typy obserwacji i sposoby analizy danych. Przeznaczona jest dla studentów socjologii, nauk społecznych, nauk politycznych oraz dziennikarstwa. Skorzystają z niego też osoby zajmujące się badaniem rynku, opinii publicznej, marketingiem, analizą informacji i reklamą.
Media files:
Availability:
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.4287.V.9 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. P.4288.V.9 [Czytelnia B], P.4289.V.9 [Czytelnia B] (2 egz.)
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again