22409
Book
In basket
Form of Work
Subject
Słowo kluczowe
Publikacja powstała w wyniku zainteresowania jej autora - dziennikarza telewizyjnego - teoretycznymi i praktycznymi aspektami reklamy. Praca ma kształt swego rodzaju monografii reklamy. W pierwszej kolejności przeanalizowana w niej została definicja reklamy na tle funkcji i celów tego zjawiska. Autor naświetla też, rozmaite klasyfikcje reklamy oraz znaczenie poszczególnych jej form i nośników z punktu widzenia ich praktycznego wykorzystania. Te rozważania dały podstawę do analizy skuteczności reklamy. Bardzo wnikliwie zajął się autor zarówno czynnikami warunkującymi ową skuteczność, jak i możliwościami jej pomiaru. Praca jest starannie udokumentowana, napisana precyzyjnym, a jednoczesnie żywym językiem. Można ją polecić stosunkowo szerokiemu gronu czytelników, w tym zarówno studentom ekonomii, jak i praktykom gospodarczym.
Media files:
Availability:
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. P.4091.IX.17 [Czytelnia C] (1 egz.)
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again