22409
Book
In basket
Marketing w gastronomii / Józef Sala. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2004. - 246, [1] s. : rys., tab. ; 21 cm.
Form of Work
Subject
Genre/Form
Gastronomia jako ogniwo sfery usług pełni ważne funkcje gospodarcze i społeczne. Dostarczając wysoko przetworzone produkty żywnościowe, może się przyczyniać do nowocześnienia spożycia oraz korzystnie wpływać na poziom życia ludności. Książka stanowi całościowe opracowanie z dziedziny marketingu w gastronomii. Autor omówił w niej: pojęcie i rolę gastronomii w gospodarce rynkowej, istotę i specyfikę marketingu w gastronomii, usługę gastronomiczną jako produkt, strategie produktu w gastronomii indywidualnej i systemowej, dystrybucję usług gastronomicznych, kształtowanie cen w gastronomii, promocję usług gastronomicznych, usługi gastronomiczne jako komponent produktu w hotelarstwie, usługi gastronomiczne jako czynnik podnoszenia konkurencyjności produktu w hotelarstwie. Książka dostarcza niezbędnej wiedzy osobom zatrudnionym w biznesie restauracyjno-hotelarskim. Szczególnym jej adresatem są studenci kierunków ekonomicznych oraz słuchaczy szkół o profilu turystycznym.
Media files:
Availability:
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. 3261 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. P.2056.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr. s. 241-[247].
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again