22071
Książka
W koszyku
Przedmiotem refleksji w tej książce jest przede wszystkim negatywna funkcja mediów w odniesieniu do ewangelizacji. Rozpatruje się ją na obszarze aktywnych w społeczeństwie mitów i obrazów. Dlatego w tytule zastosowano czytelny skrót myślowy: Mity i obrazy. Pierwsza część książki dotyczy mitów społecznych (Mitologizacja rzeczywistości), druga odnosi się do funkcjonowania obrazów rozpatrywanych w kontekście cywilizacji obrazu (Dominacja obrazu) i wreszcie część trzecia ukazuje najważniejsze zadania katolickich mediów, wynikające z omawianych zjawisk (Zadania mediów katolickich). Książka powstała na podstawie wykładów, które autor prowadził w roku akademickim 1997/98 w Studium Komunikowania Społecznego i Dziennikarstwa Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego. Stanowi zaledwie zarys podjętej problematyki, jednakże należy żywić nadzieję, że przyczyni się do dalszych, pogłębionych już studiów i poszukiwań w świecie mitów i obrazów współczesnego człowieka.
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.2011 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.2012.VI.11 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3231.VI.11 [Czytelnia A] (1 egz.)
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej