22409
Książka
W koszyku
Autorzy starają się odpowiedzieć na pytanie, jaki obraz dziecka i dzieciństwa wyłania się z przekazów medialnych, których dziecko jest zarówno bohaterem, jak i odbiorcą. W pierwszej części książki prezentowane są analizy wizerunku dziecka w wybranych pozycjach literatury, w prasie, programach telewizyjnych i reklamach, a także medialnego obrazu dziecka niepełnosprawnego oraz wykorzystywanego seksualnie. Drugą część poświęcono prezentacji wyników badań jakościowych nad wytworami kultury medialnej dla dzieci: filmami animowanymi, zabawkami, przekazami biblijnymi oraz centrami zabaw, jako elementami nowej przestrzeni współczesnego dziecka. Teksty zamieszczone w książce tworzą mozaikowy wizerunek dziecka we współczesnej Polsce.
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.2022.VI.11 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.2021.VI.11 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3212.VI.11 [Czytelnia A], P.2023.VI.11 [Czytelnia A] (2 egz.)
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej