21980
Book
In basket
Współczesne warunki funkcjonowania podmiotów rynku są bardzo złożone i wymagają szerokiego spektrum analizy wszystkich związanych z rynkiem aspektów. Wśród wielu, licznie opisywanych w literaturze polskiej i zagranicznej, kategorii rynkowych znajduje się także, rzadziej i często marginalnie wspominane zagadnienie wrażliwości popytu na różne czynniki. Waga problematyki wrażliwości nabywców na zmiany w poziomie cen czy też poziomie osiąganych dochodów wynika przede wszystkim z implikacji praktycznych, gdyż umiejętność oszacowania wielkości popytu daje możliwość dostosowania do niej wielkości podaży. Obecne trudne dla przedsiębiorstw warunki działania, powodują, że niejednokrotnie kwestia możliwości przewidywania teoretycznej, a zwłaszcza realnej wielkości popytu może decydować o przetrwaniu i rozwoju firmy. Biorąc pod uwagę powyższe kwestie, autorki starają się przedstawić zagadnienie wrażliwości popytu w sposób uporządkowany, dając jednocześnie praktyczne przykłady, tak aby Czytelnik mógł skorzystać z wiedzy teoretycznej, w sytuacji wystąpienia w praktyce konkretnych problemów decyzyjnych.
Media files:
Availability:
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.1931 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. P.1932.IX.16.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again