22409
Book
In basket
Analiza jest czymś więcej niż tylko stosowaniem gotowych narzędzi. Jest to także umiejętność dobierania narzędzi oraz ich tworzenia, jeśli istnieje taka potrzeba. Analityk jest głównym narzędziem pomiaru. Książka traktuje o tych obszaraKsiążka nie jest typowym podręcznikiem. Nie koncentruje się bowiem na wydobyciu tych poglądów, które są powszechnie przyjęte w literaturze. Przedstawia te, które z punktu widzenia przyjętej koncepcji pracy są istotne. Nie zawiera też właściwych dla podręczników ćwiczeń i zadań., które wymagały uporządkowania i uzupełnienia, i są istotne dla marketingu. Są to głównie analiza klientów i analiza marketingu mix. Ponadto dodana została analiza sprzedaży, jako punkt wyjścia do kolejnych analiz marketingowych oraz analiza SWOT.
Media files:
Availability:
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.1480 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 2912.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again