22415
Książka
W koszyku
Książka ukazuje sposób funkcjonowania pedagogów, wynikający z ukrytych programów działania w kontaktach z wychowankami. Opisuje rolę nauczycieka wobec wyznań współczesnego świata i kierunek poszukiwań wiedzy w tym zakresie. Przedstawia rolę nauczyciela w rozwijaniu i podtrzymywaniu motywacji uczniów do nauki. Sformułowano wiele zasad efektywnego motywnowania. Zwrócono uwagę na problem modelowania osobowości nauczyciela, ukazująć role uczelni w dokonywaniu zmian. Praca składa się z dwóch części teoretycznej i empirycznej.
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 2656.V.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej