22409
Książka
W koszyku
Układ książki jest chronologiczny: od podstaw rynkowych, zapoznania z pojęciami marketingowymi, aż do systemów zarzadzania przedsiębiorstwem i praktycznych zastosowań marketingowych. W treści przedstawiono zastosowania elementów marketingu w hotelarstwie w powiązaniu z zarządzaniem operacyjnym. Publikacja została przystosowana do potrzeb dydaktycznych Ośrodka Doskonalenia Kadr Orbis S. A.
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.1128 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 2191.XX.8 [Czytelnia B] (1 egz.)
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej