22409
Książka
W koszyku
Podręcznik Podstawy marketingu w turystyce i rekreacji przeznaczony jest dla słuchaczy studiów licencjackich i magisterskich w szkołach kształcenia na kierunku turystyka i rekreacja, a także dla słuchaczy szkół policealnych i maturalnych o profilu turystyczno-hotelarskim. Autorzy opracowania Podstawy marketingu w turystyce i rekreacji starali się przedstawić najbardziej istotne elementy wiedzy marketingowej oraz odnieść ją do praktycznych działań w turystyce i rekreacji. Zamieszczone na końcu pracy załączniki dają możliwość zastosowania niektórych strategii marketingowych w praktyce. Studentom zainteresowanym pogłębieniem przedstawionych problemów i zagadnień Autorzy przedstawiają obszerny wykaz literatury, zamieszczony na końcu publikacji.
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.473.XX.5 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 887.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej