22409
Book
In basket
Marketing w turystyce / Jerzy Altkorn. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2000. - 202, [1] stron; rysunek ; 21 cm.
Książka pokazuje zastosowania podstawowych narzędzi marketingu w turystyce. Podręcznik został napisany na poziomie wprowadzającym, umieszczono w nim jednak bogatą literaturę, która powinna pomóc w samodzielnym studiowaniu bardziej szczegółowych zagadnień. Praca jest adresowana do nauczycieli i słuchaczy szkół wyższych i średnich, studiów policealnych, szkół biznesu i kursów doskonalenia kwalifikacji, a także do coraz liczniejszej rzeszy właścicieli i pracowników agencji turystycznych.
Media files:
Availability:
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. 920.XX.5 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
All copies are currently unavailable
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again