22415
Book
In basket
Nowoczesny podręcznik, który w kompleksowy sposób ujmuje problematykę marketingu. Obecne wydanie zostało rozszerzone o kilka nowych tematów, takich jak marketing bezpośredni, opakowanie i marka produktu czy strategie marketingowe. W książce omówiono doświadczenia przedsiębiorstw z ostatnich lat
Availability:
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.419.IX.16 [Magazyn 1], P.8950.IX.16 [Magazyn 1], P.8951.IX.16 [Magazyn 1], P.8952.IX.16 [Magazyn 1], P.2421.IX.16 [Magazyn 1], P.420.IX.16 [Magazyn 1], P.2420.IX.16 [Magazyn 1], 799.IX.16 [Magazyn 1], 561.IX.16 [Magazyn 1] (9 egz.)
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again