22409
Książka
W koszyku
Nowoczesny podręcznik, który w kompleksowy sposób ujmuje problematykę marketingu. Obecne wydanie zostało rozszerzone o kilka nowych tematów, takich jak marketing bezpośredni, opakowanie i marka produktu czy strategie marketingowe. W książce omówiono doświadczenia przedsiębiorstw z ostatnich lat
Status dostępności:
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.419.IX.16 [Magazyn 1], P.8950.IX.16 [Magazyn 1], P.8951.IX.16 [Magazyn 1], P.8952.IX.16 [Magazyn 1], P.2421.IX.16 [Magazyn 1], P.420.IX.16 [Magazyn 1], P.2420.IX.16 [Magazyn 1], 799.IX.16 [Magazyn 1], 561.IX.16 [Magazyn 1] (9 egz.)
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej