22065
Książka
W koszyku
Podstawy marketingu / red. nauk. Henryk Mruk. - Wydanie 2 zmienione. - Poznań : Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, 1999. - 349, [2] strony : rysunki, tabele ; 25 cm.
Podręcznik omawia podstawowe reguły marketingowe, które charakteryzują się wysoką użytecznością praktyczną. Niezależnie od omawianych klasyfikacji, objaśnianych pojęć czy przedstawianych metod oraz instrumentów marketingowych, prezentowane są przykłady z polskiej praktyki gospodarczej. Zawarte w podręczniku rozważania bazują na doświadczeniach praktycznych zespołu autorskiego, literaturze przedmiotu, a także bezpośrednich kontaktach z różnymi ośrodkami naukowymi na świecie.
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 541.IX.16 [Magazyn 2], P.1749.IX.16 [Magazyn 1], P.833.IX.16 [Magazyn 1], P.832.IX.16 [Magazyn 1], P.1750.IX.16 [Magazyn 1], P.1747.IX.16 [Magazyn 1], P.831.IX.16 [Magazyn 1] (7 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.1748.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 540.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej