21979
Book
In basket
(Engram)
Diagnoza pedagogiczna przewiduje dwie orientacje. Pierwsza z nich – diagnoza pozytywna, przy doborze odpowiednich metod i form pracy terapeutycznej, rokuje pomyślną redukcję niepokojącego stanu na rzecz jego poprawy. Z kolei drugi typ diagnozy – negatywna przewiduje pogłębienie istniejącego problemu, zaburzenia, czy też zagrożenia. Zarówno diagnoza pozytywna, jak i negatywna zakłada pewien rozwój istniejącego problemu. Jednak jego następstwo nie zawsze może być pomyślne zarówno dla samej jednostki, grupy ludzi, czy też społeczeństwa. Trafne rozpoznanie, a następnie ocena ryzyka determinującego kierunek ewaluacji wcześniej zaistniałego problemu jest niezwykle ważnym momentem w praktyce pedagogicznej.
Media files:
Availability:
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Brak informacji o dostępności: sygn. 22571.V.9 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Brak informacji o dostępności: sygn. 22570.V.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
Notes:
General note
Rozdziały lub artykuły tej książki skatalogowano pod własnymi tytułami. Dostępne pod tytułem pracy zbiorowej.
Bibliography, etc. note
Bibliografie, netografie przy pracach.
Funding information note
Współfinansowanie: Państwowa Uczelnia im. Stefana Batorego (Skierniewice)
Language note
Jedna praca w języku angielskim. Streszczenia w języku angielskim i polskim przy pracach. Spis treści także w języku angielskim.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again