22406
E-book
In basket
Granica wchodzenia przez marketerów w świat klienta przesuwa się od obserwacji jego zachowań i preferencji do zrozumienia, dlaczego odbiorca myśli i działa w taki, a nie inny sposób. Narzędziem umożliwiającym precyzyjne poznanie oraz wykorzystywanie tych zjawisk jest neuromarketing. To nauka pozwalająca sprawdzić, co dzieje się w głowach konsumentów, gdy podejmują decyzje zakupowe. Opisuje ich zachowania, stosując wiedzę o funkcjonowaniu ludzkiego mózgu oraz dane z różnych dyscyplin nauki, m.in. badań marketingowych, psychofizyki, psychologii czy kulturoznawstwa. Publikacja w sposób praktyczny i na powszechnie znanych przykładach ukazuje przyszłościowy trend marketingu, w którym wykorzystuje się mózg do kierunkowania decyzji zakupowych.
Media files:
Availability:
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. E.87.IX.16.4 [Magazyn 1] (1 egz.)
Notes:
Tytuł oryginału: Neuromarketing im Internet : gehirngerechtes Kundenerlebnis in der digitalen Welt, 2018
General note
W książce także ISBN oryginału.
Do udostępniania na czytniku e-book.
Bibliography, etc. note
Bibliografia, netografia na stronach 219-223.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again