22408
E-book
In basket
"Autorzy książki dokładnie analizują zagadnienia marketingu nowych technologii w koordynacji z procesem badawczo-rozwojowym. Określają unikalny proces marketingowy i pułapki związane z przełożeniem nowej technologii na nowy produkt. Ba-dają czynniki, które decydują o sukcesie handlowym produktów nowej technologii. Publikację można polecić uczestnikom kursów MBA oraz wszystkim biorącym udział w procesie komercjalizacji wiedzy i technologii." Z recenzji Larry’ego Kilhama – specjalisty zarządzania technologią z pięćdziesięcioletnim doświadczeniem jako technolog, członka zarządu spółek technologicznych, autora książek z zakresu przedsiębiorczości.
Media files:
Availability:
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. E.76.IX.16 [Magazyn 1] (1 egz.)
Notes:
General note
Do udostępniania na czytniku e-book.
Bibliography, etc. note
Bibliografia, netografia na stronach 147-153.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again