22415
Book
In basket
Zarządzanie marketingowo-logistyczne : kontekst zrównoważonego rozwoju / Sabina Kauf, Marzena Kramarz, Adam Sadowski. - Wydanie I. - [Warszawa] : PWN, [copyright 2019]. - 146 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Książka stanowi pierwszą na rynku wydawniczym pozycję przedstawiającą niestandardowe podejście do zarządzania marketingowo-logistycznego. Zostało one poszerzone o perspektywę zrównoważonego rozwoju oraz wiele innych wątków, takich jak między innymi megatrendy, marketing 3.0, logistyka 4.0, omnikanałowość. Publikacja adresowana jest przede wszystkim do studentów kierunków: logistyka, zarządzanie i ekonomia, na których wykładane są przedmioty takie jak: logistyka, logistyczna obsługa klienta, marketing, badania rynkowe oraz badania naukowe. Książka jest również ważnym źródłem wiedzy dla praktyków – pracowników firm koordynujących procesy marketingowe i logistyczne.
Media files:
Availability:
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.18211.IX.14 [Magazyn 1], P.18212.IX.14 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 20181.IX.14 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 20180.IX.14 [Czytelnia C] (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia, netografia na stronach 137-146.
Target audience note
Dla studentów kierunków: logistyka, zarządzanie i ekonomia, a także dla pracowników firm koordynujących procesy marketingowe i logistyczne.
Funding information note
Publikacja dofinansowana przez firmę Marma Polskie Folie
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again