21979
Book
In basket
Rodzice są zazwyczaj pierwszymi osobami, które dostrzegają, że ich dziecko doświadcza trudności rozwojowych. Często nie wiedzą dokładnie, na czym polega problem, ale czują, że ich dziecko czymś się różni od pozostałych. Jeśli objawy nie są poważne, trudności te są często ignorowane, a rodzice informowani, że „dziecko z tego wyrośnie”. Choć jest oczywiście prawdą, że wiele dzieci wyrasta ze swych wczesnych problemów, warto wiedzieć, że rozwój ruchowy dziecka na początkowych etapach życia ma wpływ na zachowanie i osiągnięcia szkolne w późniejszym dzieciństwie. Jeżeli niedojrzałość neuromotoryczna będzie się utrzymywać, istnieje ryzyko, że dziecko będzie doświadczać specyficznych trudności w nauce i zaburzeń zachowania na różnych etapach swojego życia.
Media files:
Availability:
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 18584.III.4 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 18583.III.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Notes:
Tytuł oryginału: Reflexes, learning and behavior : a window into the child's mind : a non-invasive approach to solving learning & behavior problems, 2005
General note
Wcześniejsze wydanie pod tytułem: Odruchy, uczenie i zachowanie : klucz do umysłu dziecka : nieinwazyjne metody rozwiązywania problemów związanych z uczeniem się i zachowaniem.
Bibliography, etc. note
Bibliografia na stronach 215-221, netografia na stronie 11. Indeksy.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again